matchmaking

Jag är en riktig matchare idag alltså.
En lila bh (skrev jag verkligen det där?), rosa aktigt linne, rött hår och en annan nyans av rött på naglarna. Känner mig som att jag bryter lite emot vad som är rätt och riktigt. Men vet ni vad? Jag struntar i vilket. Annars hade jag fått skämmas.
Annars så sitter jag här nu, ensam (ah, pappa är hemma men ändå), hungrig och trött. Lite småtjurig fortfarande. Får ta tag i det där snarast möjligast.
Ska väl ta och tvinga pappa att göra iordning lite mat snart och sedan tänkte jag bege mig ut till stallet, får se om jag får rida idag då. *arg gubbe* Calleballe delar jag bara inte med mig av, så är det. Pff!

Imorgon blir det varmkök, får la se hur det slutar. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Ida säger:

ÅH! Nu förstår jag!

2009-04-19 | 14:25:48
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback