clap again

Hah, gissa vem som vaknade tio i åtta imorse då.. Hade tio minuter på mig att göra iordning mig och köra hela
vägen till jobbet. Dock tog det endast runt tjugo minuter. Så jag lovade Johanna att komma i tid imorgon.
Det är ju en fördel tyckte hon. Camilla var inte där. Hon ångrade sig och börjar på onsdag istället. Får föresten se
hur det blir på onsdag eftersom medeltidsdagarna drar igång och ridskolan har ponnyridning på stan.
Både Johanna och Camilla ska vara där så det lär ju bli att jag också är där. Det blir spännande. Not.
Bergslagsbladet (Arboga+Köping) kom idag också. Tog kort när jag och J red samt intervjua oss. Inte okej.
Jag hade en superful tshirt på mig idag bara för att jag inte orkade.. och så dyker hon upp!
Måste bara få vara nördig och berätta att jag och Foks har verkligen klickat! Han, en tung och tjock nordsvensk, går
som en klocka. Behöver knappt röra tyglarna utan använda vikthjälper och han svarar direkt. Lite trög i galoppen
men attans så snygga vi var idag. Slut på nördighet.

Det stämmer, om två dagar står jag bänkad utanför Stadskällaren. Kungarna Nordman kommer och jag tänker
nog släpa med kusinen. Attans så underbarat.
Ett år sedan stallet blev ommålat föresten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback