"det går tydligen inte att ha något varmt i den.."

Blev ett rejält uppvaknande imorse. Jag skulle göra nyponsoppa och för att inte få klumpar så skulle jag
skaka den i en plastflaska. Eller ja, något liknande. Så jag sätter på locket och skakar.
Boom säger det och så är det varm nyponsoppa överallt. Det var mindre trevligt. Mamma sa sedan;
"Det var det jag misstänkte" - "Nu vet vet i alla fall att man inte ska göra sådär..!"
Idag blev det att gå till Hotell Scheele. Vi skulle ha börjat igår men hon som skulle ha oss var dubbelbokad så
det blev till att varaledig. Aldrig fel. Så idag gick vi dit men vi fick bara lite information och sedan slutade vi.
Då var klockan ungefär halv tio. Precis rätt tid för att hinna med bussen.
Nu kommer jag att vara på hotellet tisdagkväll, onsdag och torsdag morgon..
 På torsdag kommer det typ vara mer teori och sådär, så då kommer Josefin också vara med. Chiiiiill..

Idag har jag bara sovit en kort middagslur tillskillnad ifrån tidigare då jag har sovit så sjukt mycket.
Är ändå trött. Förstår inte. Usch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback