keep you

Full fart igår..
Åkte upp till ridskolan vid fem ungefär och där kryllade det av ungar.
Dels var det ridläger men det var också rykttävling. Faktiskt himla trevlig kväll.
Jag och Emilia fick vara dommare och attans så skitig om händerna man blev, vi glömde ju den vita handsken.
Millie vann i alla fall, länge sedan man såg henne vara så vit och blank.
När jag kom hem så var jag trött och frusen som en ispinne. Hoppade in i duschen och stupade i säng sedan.
Vaknade och mådde allt annat än bra. Usch. Vackert väder ute och allting.
Så det har inte alls hänt så mycket vilket jag tycker är tummen ner.
Men imorgon är det skola. Vi börjar med matte och sedan hål i över två timmar. Great!

Förövrigt så är Calle inte bättre och Anetteträningen inställd.
Detta beror dock på att Anette har ungefär tre ridbara hästar för tillfället..


På tok för högt ISO på denna men det bjuder jag på. ;)
Stina och Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback