so far away

Det vräker ner regn här. Vattnet står som spön i backen och bildar enorma pölar överallt.
Snart kommer det börja läcka in genom mitt fönster!
Tarja sa dock att hästarna kan simma. Ibland är jag bra löjlig. Usch.
Kanske var det tur att jag skippade Köping ikväll.. Var beachrock (visst hette det så?) på Krillan och jag skulle
ha tjötat runt med Daniella men jag somnade här hemma så det blev ingenting med det.
Kände nog ändå inte så mycket för det. Brukar vara ganska segt drag i Köping sådär.
Fick dock ett sms av en kompis nyss som var påväg dit, börjar faktiskt ångra mig smått att jag inte åkte i alla fall.
Men å andra sidan sitter jag ganska bra här inne i den torra, varma lägenheten.
De kan få springa runt i regnet där borta och lyssna på skitmusik. Hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback