trädbackning

Camilla kom förbi på jobbet idag. Alltid lika uppskattat. Lika sjuk humor som mig.
Annars har jag inte alls gjort speciellt mycket idag. Det mest spännande på jobbet var att jag fick spola
väggarna i ridhuset
. Det var dammigt. Också fick underlaget sig en dusch. Anledningen till att jag fick göra
det för hand var att vattensprutaren inte fungerade som den skulle idag. Den stod på samma ställe och
spottade ur sig vatten vilket resulterade i att det blev ganska så blött i ett hörn.
Nu på kvällen så fick jag köra hem ifrån affären. Tog vägen förbi hästarna och tittade till dem.
När jag sedan skulle till att backa i Godby så stod det ett träd i vägen. Dock lyckades trädet att hoppa undan i
tid så någon smäll blev det inte. Pappa blev arg över att ratten inte rörde på sig. Nya bilen är hans ögonsten.
Just det, nya bilen. Min kusin och pappa är lika knäppa båda två. Stefan gick och köpte sig en ny bil, som var
sååå mycket fränare än den han hade. Då blev pappa också sugen och köpte Stefans bil.
Helt sanslöst, den vi hade var knappt ett år gammal. Nu har vi dock automat och dragkrok så jag gör tummen upp.
Imorgon är sista dagen på jobbet, sedan är det en trevlig vecka jag har att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback