cold as ice

Imorse så var det bara att ge upp sängen och kila ut i kylan. Mina ögonfransar frövandlades till is, då är det kallt! I stallet är det dock behagliga plusgrader när man kommer. Uppskattas mycket! Tog fram saxen och mobbade Calle lite med. Men han ville inte stå stilla för fem öre så hackigt blev det. Usch.
Men när jag mockat och pysslat lite så blev det att trampa hem igen.
Ni skulle ha sett himlen! När man kommer till stallet är det innan solen visat sig, men när man ska hemåt så är det alldeles rosa och supervackert. Lägg till alla snö plus vitklädda träd. Ångrade att jag inte hade kameran med mig!
Men imorgon så är det en ny dag.
Förhoppningsvis så blir det varmare någon dag så kan jag och Ellenor (någon mer?) busa i snön med kameran.

Trött är jag i alla fall. Har ändock sovit två timmar här sedan jag kom hem. Får ta och ruska liv i mig tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback