First day of my life

Enbart för att jag inte behöver gå till skolan idag så känns det som att det inte alls skulle vara fel. Hur sjukt nu det än låter. Jag var uppe med tuppen, eller en morgontrött tupp, och är färdig för denna dag. Jag skulle lika gärna kunna ha varit redo för att slänga på mig jackan och gå till bussen. Men så är inte fallet. Jag är redo i alla fall.
Så vad ska man göra idag? Solen skiner så man kanske skulle tvinga med Ellenor ut. Vi får la se vart detta slutar. Ni lär på reda på det i alla fall eftersom då kommer det komma bilder.

Tanken slog mig att jag egentligen har en del att göra. Bilder ifrån Julshowen ska upp på hemsidan, efter att jag gjort ännu en rensning och fixat lite. Sedan måste jag gå igenom hästporträtten så jag kan skicka iväg dessa också. Jag har en del att göra och nu har jag tiden till att verkligen göra det med.

Annars ska jag kila ut till stallet och låta Calle arbeta lite. Spännande. Får se hur pigg mannen är idag. Jag kanske hamnar på marken, det är inte helt omöjligt.

Denna låt är inte heller helt fel;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback