hundsnarkningar

Just i skrivande stund ligger en fet varm korv och snarkar. Inte otäcka Humle utan tjocka gamla Ricki. Han är ganska okej faktiskt. Mer okej än Humle. Fast Ricki är fulare, dock lugnare i alla lägen vilket uppskattas ibland. Han är glupsk dock. Så fort kylen öppnas så vet man att Ricki snart svansar kring benen.
Men nog med det, ska snart putta ner kräket. Olidligt varmt börjar det bli.

For med Mamma till Örebro idag. Tog oss hela dagen innan vi kunde sätta oss i bilen igen. Hittade ganska okej grejer så nu är jag färdigköpt tills imorgon. Kanoners.
Blir hem till Sabina ganska tidigt för att tjööta lite. Sedan vet jag inte riktigt. Får la se vad som händer. Kul kommer det garanterat att bli. Hoppas på mycket fyverkerier.

Sedan kan jag utelämna att ge P-A tummen upp. En kalasbra gubbe (eh, haha det där var inte jag som skrev..) som vi alltid kommer minnas. Om du läser det här nu så ska jag hälsa ifrån massa jobbiga tjejer som alltid hängde nere på ditt kontor och skippade lektioner. Nej, jag skolkade aldrig. o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback