hur ligger det till med stavningen?

Insåg nu att jag döpt ett av mina inlägg till 'Träningsverk'.. Om det är ett sak jag stör mig på är när man byter ut ä emot e. Det kliar i mina fingrar när jag ser folk skriver så. att jag sedan själv gör det får mig att vilja slita mig i håret. Alla andra stavningsfel jag har i alla mina inlägg är inte lika viktiga. Jag ser dem inte ändå..

Jag kilade över till Josefin igår. Tummen upp! Det var helkul, verkligen. Men det dog ganska snabbt så jag traskade vidare till stan och mötte upp Ida och Jenna, gick hem till Jenna och satt för att mögla ett tag. När vi inte orkade det längre så blev det till att gå hem igen. Men det var ganska skönt att ta den pormenixen i alla fall.
Nu är jag dock helslut! Vill bara lägga mig under täcket och dö hela dagen. Men det går icke!
Inväntar att T ska höra av sig så det kan bli till att arbeta. Hagen måste komma upp, NU!

Dags att spola av gårdagen och ordna upp sig för en ny. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback