"men kommer du ihåg.."

Var länge sedan jag skrattade som jag gjorde ikväll. Min kompiskrets är verkligen helsjuk! Varenda en har den sjukaste humor. Eller sjuk och sjuk, vi är knäppa hela bunten alltså.
Hur som helst. Blev bara jag, Ellenor, Masiel och Julia som våldgästade Anna. Beställde pizza och tjockade oss. Vi skrattade så tårarna rann och den film vi slutligen satte på fick inte många minuter ägnad åt sig. SUpertrevligt verkligen. Men nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Blir tidig sänggång.
Hästutsläpp imorgon med, men kräken ska få stå inne lite längre tänkte jag. Cesar kan må bra av det och Calle med, snacka yrvaken häst när jag kom ut här om dagen. Låg ner och gav mig onda ögat när ljuset stack honom.

Men nu taggar vi till 15 januari för då är det Ellenors 18-årsdag. Eller inte riktigt, två dagar försent menmen..

Kommentarer
Ellenor säger:

då blir det att fira, måste bara ta o boka lokalen:D

2009-12-19 | 11:32:34
Bloggadress: http://ellenoreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback