put on the fire

Som sagt.. onda ögat idag. Eller fyra onda ögon. Jag kom överlevande ur striden i alla fall, lyckades prata mig ur det hela ganska snyggt. Haha. Eller inte. Men vadå, 10 % ogiltig frånvaro sedan augusti, är det så himla farligt?
Min lärare satt och sa till min mamma att ohja, Emilia har farligt hög frånvaro. CSN kan dras in, ojojoj.. ungefär så. Saken är den att fler än 6-7 i klassen ligger på över 50% ogiltig så jag är en av dem som har lågt. ;)

Igår fick hästarna komma in under natten och nu är den värsta tiden på ingång. Bäddarna ska sättas, Calle är proffs på att riva sönder allt. Jag har dessutom fått äran att kasta ut kräken imorgon med. Inte kul!
Gustav kommer imorgon med, Calle ska skos om. Antar att han får skor med fyra broddhål istället för de två han har idag.

Resten av kvällen kommer spenderas med kolhydrater, diabetes och gluten. Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback