soundtrack of my life

Idag har det varit ännu en slödag. Förstår inte hur jag orkar. Göra ingenting alltså..

Gick dock upp vid åtta eller något ditåt. Gick ut till stallet så jag verkligen inte tänker sätta mig på den där cykeln innan den är pumpad igen! Never! Men det var trevligt med en morgonpromenad. Lite varmare idag dock, inte allt trevligt. Kallt är det som gäller nu, allt annat är mesigt egentligen.
Var molnigt och snöade så kameran fick vara hemma idag i alla fall.
Väl hemma igen sedan så somnade både jag och pappa framför tven. Sov några timmar, han for till Västerås, jag städade.
Nu här på kvällen har granen kommit upp. Skitful! Så det är min dag, oerhört spännande.

Snart blir det sängen till någon värdelös film. Jag har blivit så himla tråkig!

Annars tycker jag ni ska älska den här låten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback