The moon still keeps on moving

Igår var jag inte ens utanför dörren, vet ni hur skönt det var?
Bara mysa inne och göra absolut ingenting. Sånt borde jag göra oftare.
Idag däremot blir det lite mer. Men bara lite.
När pappa kommer hem så ska vi pumpa upp Kents cykel så jag slipper gå till stallet. Sedan ska vi åka och handla så jag kan avsluta mitt pepparkakshus. Kan tänka mig att det blir lite annat tills imorgon med. Sedan har jag bestämt att han ska släppa av mig vid stallet så jag slipper gå. Haha.
Nu är det hög tid att sätta igång Calle med. Har varit så himla lat att jag bara inte orkat. Har inte funnits någon motivation till det heller. Speciellt inte när kusarna stod i skogshagen och var leriga från topp till tå. Men nu finns det ingenting att skylla på i princip. Hästarna står precis utanför stallet och inte en tillstymmelse till att vara leriga. Calle är skodd runt om med brodd så det är egentligen bara att sitta upp. Uschdå.
Men nu ska vi komma igång, 2010 ska bli ett tävlingsår. Utvecklingsår på riktigt! Ni bör hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback