what i've done

Har nästan nyss kommit hem ifrån ett totalt misslyckat prov. Jag skojar inte, jag var totalt värdelös!
Fick ett papper på fyra sidor tror jag det nog var. Svarade på tre eller fyra frågor men dessa var helt åt skogen. Jag hade ingen aning om vad jag dillade om! Så det är bara att välkomna ett IG nu. Underbart! Något som är skönt, som jag redan nämnt, är att jag fick mer än G på förra provet så jag ligger lungt.
Jag och Ellen fick något anfall på hemvägen också. På tåget slutade det med att vi satt och pratade om hur ögonen växer fram. Som Ellen så fint påpekade 'så kan dom ju liksom inte bara.. pluppa fram'. Sedan var det en man som satt och sov snett brevid oss. Hans huvud for åt alla håll och kanter. Vi höll på att dö av skratt.
Mogna tjejer!
På hemvägen så ringde jag och smörade för min mamma. Så nu kommer jag att få göra Naturprovet på fredag. Hon ringde till min lärare och sa att hon glömt att sjukanmäla mig, hon smörade ganska bra hon med. Jag och min mamma är ganska bra på att smöra. Jämt. Hehe.

Dagens to do är tråkig! Jag vill krypa under täcket och stanna där tills imorgon.
Jag måste skriva iordning Projekt och Företagande tills imorgon. Inte speciellt mycket kvar. Hur fejkar man enkät svar?
Skriva om en matsedel så den passar till glutenallergiker - Näringslära alltså
Dra ut artiklar och kommentera dessa ; Kolhydrater, Diabetes och Gluten - Näringslära
Plugga Kolhydrater
Plugga Naturkunskap
Tvätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback