förändringsfaktor är kasst!

Jag är såhär nära på att kasta in datorn i väggen, slita av mig håret och skrika tills rösten försvinner.
Ibland är jag läskigt självdestruktiv, jag bet mig så hårt i läppen att det började smaka blod, bara för att jag blir så himla arg och frustrerad. Pappa slutade prata med mig och försvann fortare än kvickt in på sitt rum.
Det hela började med att jag var himla duktig och pluggade matte. Har ungefär halva kapitlet kvar och det är prov på torsdag. Jag förstår inte ens hälften så tillslut gav jag upp. Ska se om F kan hjälpa mig imorgon, trots allt är det hans jobb.
Hur som, sätter mig och beklagar mig över hur otroligt ful design jag har här på bloggen, jag har vetat om det länge men bara inte haft orken. Så nu när jag inte hade något bättre för mig så tänkte jag att jag kunde kolla över åtminstonde en ny header tills vidare. Allt frid och fröjd tills det förbaskade PS sätter igång. Jag har gjort det förr, både på egen hand och under de få medielektionerna jag hann ta. Tror ni att det fungerade? Tror ni att bilden, efter att jag flyttat den, gick att förminska? Jag vet att jag kan det, för jag känner det. Men nejdå!
Redan då ville jag kasta något i väggen. Sen så tänkte jag att jag kan ju kolla efter om jag hittar hur man gör på internet. Tror ni att jag fann något? Nejdå. Efter det så fungerade precis ingenting. Datorn hänger sig och det ena efter det andra.
Där någonstans bet jag mig i läppen och drog i mitt hår medans tårarna ville komma. Hur töntig får man bli egentligen?

Nu ska jag ta min förbaskade dator och kasta mig i sängen. Men med min tur så kommer inte filmen att starta heller, sedan så kommer skolan imorgon att gå åt skogen och nej fy, jag vill inte ens tänka på allt som kan gör amitt humör att gå upp i rök.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback