I'm more than a bird...i'm more than a plane

Hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk!
Willy, som kom halvt döende i tisdags kan mycket väl ha basillat ner mig. Igår hade jag ont i halsen hela dagen men inte idag. Dock fryser jag som.. en.. glasspinne! Jag är trött och känner mig allmänt dåsig vilket jag har gjort hela dagen.
Så vi håller tummarna för att jag håller mig frisk. Alla tycks bli sjuka nu. Attans.

Gjorde individuella valet idag också. Jag och Ellen. Passade på att döda den otäcka röda saken på Christers kontor medans också. Så nu slipper vi den i alla fall.
Slutade me att jag läser företagsekonomi nu på hösten och psykologi under våren. Ska bli spännande. Alla andra har valt drycker men jag tror inte att ett liv som en alkis passar mig. Skämt åsido, men tror inte att jag kommer ha så stor nytta av en sådan kurs. Kommer säkert att bli själv på psykologin men det gör nog ingenting.

Matteprov idag också. Gick nog ganska så dåligt. T, A, E och jag satt och pluggade lite innan, allt det försvann när jag fick pappret framför mig. Dock slapp vi sitta kvar så himla länge för det var bara vi fyra i klassrummet så vi gjorde provet direkt. Superb! Jag och A blev kvar sist så nu vet jag att jag har rätt på en fråga i alla fall, en svår fråga. Tummen upp. Vi fick springa till bussen. Alex tyckte jag var panikig vad nu det innebär.

Nehej, nu ska jag nog hoppa in i duschen och se om jag kan få lite värme i kroppen ändå.
Sista dagen på praktiken imorgon, ska bli sååå himla skönt! Aldrig mer! (y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback