meet the lovers

Jag överlevde tisdagen med nöd och näppe.
Ellen sände iväg ett sms vid sex och frågade om jag skulle på historian. Vi kom överens om att vi skulle ta tjugo över nio tåget in och strunta i historian. Sure. När jag kommer till stationen så hade hon tydligen försovit sig. Tummen ner.
Men med hjälp av Alex och Willy så gick det bra. Hur som.
Bussen hem var en mardröm! De trodde allvarligt att det skulle gå bra med en helt vanlig buss. Inte en sådan dragspel utan en stel pryl. Den som är snäppet mindre än dragspelaren. Ellehuuuur! Innan hälften av folket kommit på så var det fullt. Sedan skulle vi runt Köping också. Dock blev det varmt och skönt. Men vem vill sitta och andas in andras kroppsångor? huuu!

Fixade en ledighetsansökan idag med. Börjar nog redan nu bli lite nervös inför Jönköping. Fy.
Så ska jag bege mig och hämta mitt IDkort snarast med. De ringde idag. Tummen upp.

Kommentarer
Ida säger:

JÖÖÖÖNKÖÖÖÖÖÖÖÖÖPIIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!

2009-02-17 | 19:27:43
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback