nobody knows

Jag borde verkligen plugga matte nu. Det plågar mig att jag sitter här istället. Jag vet hur illa det kommer gå imorgon och hur mycket jag kommer ångra mig att jag inte räknade de där talen och i alla fall försökte förstå. Men det går bara inte. Jag är inte på det där humöret att lösa uppgifter, inte ens de enklaste. F gick igenom en himla massa idag, men tror ni att jag ens kommer ihåg hälften av vad han sa?
Nejhej. Dock så får vi ha matte innan provet imorgon så tummen upp lite. Börjar vanliga mattelektionen kvart över två, slutar tre. Där börjar våran provtid (för oss som läser Akursen på ett år, resten av klassen läser på två år) och den slutar en timma senare. Hjärnan min kommer bli överhettad. Önska mig lycka till.
Vet inte när jag kommer hem imorgon alltså. Beror ju helt på hur snabb jag tänker vara. Huhu.

Var och hälsade på farfar på sjukhuset idag. Far och jag hittade en ny ingång som är närmare. Ni som har varit i västerås vet att det är ganska stort. Och att då gå in genom huvudentrén och sedan behöva gå genom hela byggnaden blir en bit. Hissar och gångar överallt. Så nu provade vi att åka runt och visst, vi får gå genom barnavdelningen men vad gör det? Vi kommer ju närmre. Tummen upp.
Sen blev det att åka förbi stallet där Linda fixat allt. Tackar och bockar för hjälpen. Så kastade bara in hästarna, en klapp på halsen och sedan ut igen. Inte lukta stall!
Nu sitter jag här och äter frukt på burk. Så himla gott. :*

Boken föresten. Den som vi läser på svenskan. Låt den rätte komma in.. Spyfärdig? Ja!
Hur trevligt är det att läsa in på detalj hur man tömmer en människa på blod? Eller hur hon flickan tuggar på människors halsar bara rakt av. Huvudet hade hon tydligen snurrat ett varv också, ljudet av krasande ben var beskrivet.
Jag brukar inte vara kräsen så men jag får kväljningar av att läsa. Sen ska vi se filmen också. Jag kan sträcka mig till att se hur man styckar en gris men där tar det stopp!

Kommentarer
Daniella säger:

jag missa filmen om styckningen för jag försov mig . Men jag är lika glad för det , om inte gladare :D

2009-02-19 | 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback