slut slutare slutast

Tummen upp för svenska grammatik!

Men jag är trött, speciellt i benen. Usch och fy för att jobba i ett storkök dagarna i ända.
Började nio som sagt (på Hällbacken här i stan Daniella!) och då var det frukost direkt. Drack te utan socker i, tummen upp för mig. Inte speciellt gott menmen, dog gjorde jag inte. Sen så for jag runt som en yr höna och fattade mindre än minst. Men något måste jag ha gjort rätt för att de var tydligen nöjda med mig. (yy
Vispat kräm, gjort lasange, diskat, städat, spola golven, vägt skinka, portionerat pizzasallad och så vidare i all oändlighet. Har haft igång säkert tre-fyra saker samtidigt. Mina händer gillade inte alla tvättar som man gjort!
Vi har fikat, ätit och skämtat genom hela dagen som har gått på sparlåga. Inte jäkta här inte.
Slutatde vid kvart i tre, som vi gör annars med. De sa att jag skulle börja klockan nio på måndag också.
In your face Alex. Huhu!

Och så har farfar blivit flyttad till Västerås för att de inte kunde hålla infektionen i styr här i Köping. Snacka om loosers.. typ. Så vi får la se vad som händer och sker.
Själv ska jag väl ta min cykel och bege mig ut till stallet för att fixa lite. Linda sa att hon skulle släppa in ikväll, vi får se vi får se. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback