and off we go

Rätt knasig dag men ännu knasigare drömmar!

Vaknade som vanligt, stängde av klockan och tyckte att det var så otroligt skönt att blunda och skulle bara göra det en stund. Tjohej i blåbärsskogen! Missade bussen och då orkade jag bara inte stressa. Så jag skippade data och tog halv tolv bussen in, fick sitta när alla alkisarna. Synd dock att djur skall behöva vara med i den miljön. Den hungriga hunden drog som tusan då de gick förbi en halvfull mugg som stod på marken. uhu.
Skippade nästan hela engelskan eftersom jag, Ann, Mikaela och Simone stack till Christer (så hette syon ja!) och pratade lite om inriktningsvalet som snart skall göras. Blev väl inte speciellt mycket klokare dock menmen.
Så var det matte vilket innebar prov. Gick helt okej kändes det som. Var ett tal som jag floppade rejält. Och just det sättet att räkna och göra diagram på struntade jag i igår. BARA DET! Hur typiskt är det på en skala egentligen?!
Sen så for vi hem, jag och ellen. Kilade upp på staden. Jag köpte ris och ellen köpte nässpray. Jag fick prova och jisses vad bra! Var flera timmar sedan och i skrivandets stund så är jag fortfarande helt fri från busar! Häftigt!
Men sen så skulle e hämta ut sitt leg på banken. Jag bestämde mig för att ta kort till mitt leg. Sagt och gjort så kilade vi in på Expert och klickade ett kort. Superb! Traskade vidare hem till e och chillade. Mor kom tio i sex oxh vi for till banken för att fixa mitt leg, det gick inte alls för sig! Tydligen var man tvungen att ha personbevis med sig vilket ingen nämnt den gången jag och far var där. Pyttsan. Så blir till att vänta så att skatteverkat hinner skicka.
Sen så dog jag.

Nu ska jag dö i sängen.
Måste ställa klockan och kila upp typ mitt i natten för att tömma tvättmaskinen.
Insåg precis att jag helt glömt av att tvätta kockkläderna så det blev att kasta in dem nu. Tjoho så det kan gå. Blir nog okej ändå. Men somsagt, säng nu, Culinarenfrukost imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback