Kun sabai dii ruu?

Mai Sabai!
Översättning; Hur mår du? Jag mår inte bra!

Alla håller tummarna för att jag inte blir sjuk igen!
Vaknade flera gånger imorse och yrade om att jag försovit mig. Gick upp innan klockan ringde för att vara på den säkra sidan. Helt sjukt. Jag som hade sovmorgon och allt.
Ellen och jag passade på att kila på staden väl i Köping, mest för att fördriva tiden en aning. Får ju vänta över två timmar för att jäkla SJ och VL inte kan ordna mänskliga tider. Hittade ett par skor, halva reapriset. Underbart. Dock så hejdade jag mig. Ska invänta pengar (har pengar nu med men mitt förnuft tog sig till fånga) och kika efter ett par skor då.
Sedan så har väl dagen mest flytit på utan några speciella händelser. Tråkigt.
Mår kasst gör jag med. Det var just det jag tänkte inleda texten med men jag kom av mig.
När jag vaknade så var jag täppt i näsan, kände mig hängig och tänkte redan då att idag kommer jag få huvudvärk. Vad tror ni att jag lider av? Huvudvärk naturligtvis! Till och med ljudet ifrån tangenterna får mig att vilja dö. Har ont i huvudet på tok för ofta, förstår inte varför. Kanske försöker min hjärna säga åt mig att starta ett hårdrocksband?
Nehej, så nu ska jag kila med pappa till affären och köpa mat, sedan ska jag kila och sola en stund. Plugga måste jag också göra. Matteprov på torsdag. Engelskaläxor tills imorgon, förhör på ost imorgon och så var det något mer som jag förträngt.
Men nu, affären!

Kommentarer
Anonym säger:

0,33 s på vårat memory... Vad får du? xD

2009-01-20 | 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback