popcorn?

Nu när fru T alltid ska påpeka saker så förtydligande till gårdagens inlägg; Det var kockkläderna jag glömde hemma. Allt annat satt på kroppen tur nog. Fast jag skulle inte bli förvånad om jag glömmer dom också någon dag.

Annars idag?
Fick skjuts av pappa imorse. Gulligt.
Sen hem och kila runt här, rastlös som en tok. Glott på filmer, ätit korv, glott på flera filmer.
Sen fick jag skjuts ut till stallet här nu på kvällen också. Ännu gulligare.
Borstade igenom Calles svans ordentligt. Det behövdes. Sedan fjollade vi oss och flätade en bra stund. Han är nog ganska gay. Sen, eftersom jag inte orkade gå, så tog jag cykeln. Lät som en motorsåg hela vägen hem. Mobilen hade jag glömt hemma också så ingen musik blev det heller. Till detta så regnade det sådär lite lätt. Precis lagom så att man bli irriterad. Pah! Antingen eller.

Och eftersom jag inte tog mig ork till att poppa popcorn igår så poppade jag idag. Och jag får alltid samma fråga; Varför fastnar det alltid skal mellan tandköttet och tänderna? Nedrans ont gör det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback