Will you let me tear your heart apart?

Ännu en trist och grå dag har passerat. Ack så kallt det är.
Började tio över nio idag, ganska skönt med fyrtiofem minuters längre sovtid i alla fall.
Kontakt, svenska, lunch, matte, engelska, data och sist näringslära. - Alltså en helt genomdryg dag.
Diagnosen idag gick super, alla rätt. Men det var ju busenkla tal så jag ska i alla fall plugga järnet här ni ikväll. Måste tammetusan klara detta nu så jag håller alla tummar jag har.
På näringsläran så kom syon som jag precis tappade namnet på. Hur som, ska ju hux flux välja inriktning om en vecka. Bara sådär liksom. Bra framförhållning. Men för min del så ska jag söka hotell efter allt. Jag trivs inte alls i ett kök och kan inte tänka mig att jobba i ett heller för den delen. Och går man hotell med reception så kan man få en himla massa andra jobb också eftersom samma jobb finns inom olika yrken bara att det skiljer en aning. Dock är det ju bara två-tre som kommer in på hotell (strypa dem? JA!) så vi får hoppas att det bara blir jag och Ann som söker. Men hur som har jag ganska bra betyg så jag hoppas och tror nästan att jag har mitt på det torra. Men man ska aldrig säga aldrig! Jag kan ju likväl ha hoppat och blir utpetad.

Men nu blir det plugg.

Kommentarer
katt säger:

hej

2009-01-22 | 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback