Cesar då-nu

Jag och Tarja har stundtals slitit oss i håret över hur man gör med Cesar.
Vi knäppte några bilder här om dagen och nu känns det som att han är påväg ner igen.
Jag letade upp några bilder från i höstas då det nog var som värst. Och när jag kikar på dem så
kan jag förstå varför någon hade ringt och anmält. Det såg verkligen hemskt ut. Det kändes ganska
hemskt att få fodra upp med litervis av lucern till en ponny som bara står och är. Men och man jämför
då och nu så är det en enorm skillnad!



Hösten -08 med vinterpäls


Sommaren -09


Bara för att jag inte orkar göra ordentligt så får ni brusiga bilder..


Kommentarer
Riley säger:

är fullständigt värdelös på det här men... Jag tycker att han ser bättre ut! Han ser gammal ut bara, gammal och sliten. Gillade förresten miljön på den sista bilden, vackert för uppställningsbilder! Om det var tanken - försök centrera med bara häcken i bakgrunden nästa gång :)

2009-07-17 | 16:13:34
Bloggadress: http://leavingfargo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback