dag fem i 'ödemarken'

Det går egentligen inte att skriva ödemarken längre.. Men ska man följa samma tema så ska man.
Hotellfrukost = proppmätt!
Även här var tiderna ändrade.. Utcheckning är i vanliga fall vid tolv men redan klockan tio skulle man vara ute.
Lagom kul. Jag och syster for till Universeum en sväng. Dock inget att hurra över faktiskt.
Lite fiskar, hajar, människor och annat småkryp är kul de första minutrarna.
Men vi kom in gratis på Göteborgspassen så det gjorde inte så mycket ändå.
Efter detta så satte vi kurs emot Arboga. Jag och Jocke hann dock med att svänga in till en godisaffär längs vägen.
Huuur mycket godis som helst! Billigt också. Det gillar vi!
Så nu är jag hemma. Trött som bara den men ändå. Jag och far var en sväng förbi farfar också.
Han bjöd på tårta. Ännu bättre.

Mina papper på att jag får övningsköra har föresten kommit.
Så förhoppningsvis så börjar jag och far redan imorgon.


Dixie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback