dag tre i ödemarken

Idag hoppas vi på bra väder.
Syster och jag ska göra tvål idag. Haha, jag är renlighetens mästare! Men först ska vi iväg till havet
och promenixa lite samt plocka lite stuff som vi ska smälta in i tvålen. Ska bli mysigt!
Planen var att vi skulle iväg på spa ikväll också, men det var nästan fullbokat och det blir inte så trevligt
med tusentals människor precis överallt. Så det tar vi i vinter sedan.
Dock blir det Göteborg imorgon, men jag har lurat er, jag kommer inte hem imorgon utan vi stannar där över natten.
Hotell 11 ska vi bo på så det kommer att bli great. Syster ska bleka tänderna, vi ska gå runt på stan och på kvällen
sedan så blir det Liseberg. Måste be far om mer pengar. Här försvinner ju alla..
Igår inhandlade jag föresten två rattar plus Supermario spel till mitt Wii, så nu ska det hem och spelas minsann!
Bilder kommer när jag kommer hem eftersom jag inte har med min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback