not much to have

Okej, det här är inte okej!
Mor och Kent var första reserv i sommarkrysset förra veckan. Skulle han som kom fram ha svarat fel på
frågan (man får en fråga innan) så skulle vi ha vunnit 75 pix. Hur soft vore inte det på en skala?

Idag har jag upptäckt något hemskt. Har haft så förbaskat ont i ena sidan av halsen. Men inte förkylningsont
utan ont för att det var ömt eller sådär. Ja, ni fattar.
Så idag kikade jag i en spegel och vet ni vad jag ser? (Nej Tarja, det var ingen spindel!)
Jomen visst är det ett centimeterstort jack jag har. Eller jack och jack, det har blivit som en flik.
Har ju känt att det gjort ont någon dag nu men idag så börjar det att göra ont på riktigt. Så visar jag mamma,
klen som jag är, och hon säger att jag fått någon infektion eller vad det nu var. Jag kommer garanterat att !

Kommentarer
Tarja säger:

Spindelbarnen kom ut den vägen!!!!..;)

2009-07-12 | 12:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback