nothing

Har städat precis hela dagen. Fast himla långa uppehåll då och då. Men det måste man ju få ha.
Och duktiga Saxin lyckades fixa en nödlösning med persiennen. Jag följde det råd som Tarja gav.
Jag använde våld. Det satt någon järnbit eller något innuti fönstret och jag lyckades på något sätt
få dit hela grejen. Jag är bra grym!
Så har jag fått träna på min spindelfobi. Jag har tvättat fönster, och när jag öppnat ett fönster så sitter
det en fet äcklig spindel i ett nät precis utanför. Rysningarna gick genom hela kroppen och det tog sin
lilla stund innan jag hade samlat mig igen. Då tog jag dammsugaren och med en skakig hand så floosch
försvann spindeln ner i röret. Ilningarna gick genom händerna och jag kastade sugstycket ifrån mig.
Det värsta är att jag vet att oftast dör inte spindlarna utan kryper ut igen. Så hör ni ingenting av mig imrogon
så har jag blivit spindelkäk!
Nu ska jag kila till Mathilda och färga håret..


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback