play my music

Heyohh..
Det har varit en bra dag idag.
For ut till stallet och arbetade lite, vid fyra dock fick jag lov att fara hem då det var handledarkurs vid fem.
Gick helt okej, lite smådrygt menmen. Syntestet gick inte alls lika bra. Haha. Man ska ha 0.5 som minst, jag fick 0.4 på vänster. Men hon tyckte att vi skulle skicka in ändå och så får vi se om dom godkänner. Har för mig att det isåfall kommer stå på körkortet (?) att jag ska ha antingen linser eller glasögon på mig. Så det blir nog bra.
Stannade till på statiol påvägen hem, träffade Ellenor och Julia så jag hakade på dem istället.
Kilade förbi Krakaborgscampingen.. Kom plötsligt en vit skåpbil som körde förbi oss. Föraren på fel sida = Engelsmän. Åkte ner emot rondellen, vände och åkte förbi oss igen.. Åker längre ner på gatan, till stoppljusen ungefär, vänder och kör tillbaka.

Kille; "Are you speaking English?"
Vi: "No"
K: "Are you having boyfriends?"
V: "Yes!"
K: "How many?"
J: "Three"
E.S : "One
E.E: "Five"
K: "Can i be you're sixth?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback