retards!

Blir en kort update från igår.
Plockade som sagt flyghavre. Fick kasta benen över sängen vid sju för att vara hemma hos Tarja till åtta. Så när väl resten av gruppen dykt upp så åkte vi iväg. Blev att plocka i fem timmar. Tre åkrar hann vi med så det är kanon, dock var vi fem stycken så det är kanske inte så konstigt.. Blir lite pengar i alla fall. Min ljumske däremot tyckte inte att det var så kul.


Hade tid hos optikern också. Det kom in ett par innan oss och han som jag brukar ha fick ta dem så honom slapp jag. Skönt som bara den! Den andre var så himla mycket bättre. Skärpan måste ändras, precis som jag trodde och så sa han att vi skulle prova ett annat märke på linserna eftersom de jag har haft inte sitter så bra. Det var med en lättad känsla som jag gick därifrån. Så om en vecka ungefär så ska jag hämta ett provpar. Tummen upp!
När jag var på staden så blev det att beställa biljett hem till syster också. Ska bli så himla skönt att få komma härifrån ett tag.

Kvällen sedan började helt okej. Det blev jag, Julia, Ellenor, Cajsa och Daniela till en början men sedan så dök Linn upp också. Ytterligare lite senare så kom Hamrelius och Sofia. D, H, S & C gick senare på kvällen, innan det spårade. Har väl inte så mycket mer att säga än att det är synd när en kille kan styra sin tjej så pass mycket. Huh. Träffade Johanna och Emmy en sväng också. Alltid lika trevligt. Nejmen det var en bra kväll, synd att det slutade som det gjorde bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback