massiva djur och dödsångest

Egentligen så tar det emot att skriva det jag tänker skriva, för jag vet att Tarja kommer sitta och
dra på smilbanden, och det vill jag egentligen inte unna henne. Hon borde få en kniv inkörd i benet! (y
Vi har fått en himla massa gjort idag faktiskt! Tro det eller ej, det är faktiskt helt otroligt.
En hovslagare skulle komma ut (som någon, inga namn, pratat himla varmt om) så jag och T fick sätta
fart och få undan några av de fönster som som häckade i stallgången. Fick upp i Calles box så nu har vi två
fönster som är helt klara, blir supersnyggt! Sedan så kom hovslagaren och alla de tre russ tyckte nog att det
var himla skönt att få komma in en sväng. Dock tror jag inte att det var så skönt att gå tillbaka till hagen.
Denne hovslagare, som var så grymt duktig (både enligt han själv och denne person som 'kände' honom)
kortade bara tån och raspade bort bärranden. Så kvar blev höga trakter samt en sula som hästarna fick gå på.
Usch vad ont det gjorde att se dem tvinga sig den sträckan till hagen. Aldrig mer! Jag har varit ganska hatisk idag,
men det har sina anledningar och jag tror jag lämnar det området, för skulle jag få ner det i ord här och personerna
i fråga läser detta så blir det ajabaja. Uh.
Annars så har jag tränat på spindelfobin. Det är ju helt hemskt. Jag mår riktigt illa vissa stunder, helt sjukt för ett
så litet djur egentligen. Men min teori kommer att stämma en vacker dag. Den afrikanska vattenspindeln i
brunnen kommer para sig med den kinesiska trädspindeln och de kommer att få mutantiska barn som kommer
att först ta över sadelkammaren, sedan stallet och fånga mig för att sakta tortera mig. Vänta du bara Tarja.
Snart, när du öppnar stalldörren så kommer jag hänga inlindad upp och ner i ett spindelnät som är i hela stallet.
 Sedan så kommer de svarta, sneögda spindlarna och ta dig med. Vänta du bara!


Kommentarer
Tant Tarja säger:

Jag tycker att du överreagerar LITE grann. Det räcker med spindeln som bodde i din kind och kröp ut genom hacket under natten. DEN kommer att vakta dig, du kommer att se dess framben känna sig för när den planerar en attack från den mörka vrån på ditt rum. Attacken sker naturligtvis under natten när/om du sover. Sen lägger den ägg och odlar sina spindelbarn som kommer att krylla under huden.

ALLT detta utan hjälp av afrikaner och kineser. :)))

2009-07-16 | 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback