update of the night

Jag verkligen avskyr datorn hemma hos mamma! Avskyr till den grad att kasta datorn i väggen
inte är speciellt långt borta. Har nu suttit i över en kvart och väntat på att internet skulle starta, att
kunna klicka någonstans och att skriva in rätt adress och logga in. Det är ju helt sjukt.
Förstår inte vad det är med den här burken! Vi har inte alls speciellt mycket på den. Avskyvärt!
Annars så har kvällen varit perfekt. Eller ptja, har lidit av huvudvärk större delen av dagen och
det blev värre när jag kom hem hit. Så jag har tagit så många piller jag bara vågat.
Det gick inte över fören kvällsdoppet.
Jag lurade med bror upp till Kvarnsjön. Han körde mopeden och jag måste erkänna att jag
blundade i kurvorna och bara väntade på att känna tyngdlagen för att sedan skrapa upp mig
ända in till benen. Han låg säkert runt 40+ i kurvorna och saktade inte ner
nämnvärt på grusvägen heller. Fy vilken räddhare jag är!
Somsagt, vi körde först till Kvarnsjön. Men där var det fullt med folk så vi körde vidare till Dockan.
Där var det båtmänniskor överallt men det orkade vi inte bry oss om så vi hoppade i ändå.
Och fy vad skönt det var. Ville inte gå upp. Men tanige Mårten frös så vi åkte hem, lika fort som innan.
Jag fick nypa honom ett par gånger.
Inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback