19.43

Jag har huvudvärk.
Trodde att den äntligen gett med sig men nejdå, den är tillbaka nu igen. Attans!
Annars har jag haft fullt upp precis hela dagen idag.
Eller ptja, jag tog mig en sovmorgon till elva som sagt och vid ett så mötte jag upp Emma i stallet.
Vi hämtade in hästarna och gjorde allt det där som hör till. Vi gick nästan till Ängslogen, vände lite innan och så tillbaka. Gick kanon. Den där hästen är verkligen cool i alla lägen. Har aldrig sagt flaska om någonting och det händer grejer hela tiden. Till och med Calle var och studsade några gånger.
Sen så for jag förbi Tarja och hämtade upp det vita schabraket innan det blev hem och kasta i sig lite mat. Och så snabbt iväg till stallet igen. Hästarna hade stått inne så Harry kastade vi ut och så gjorde jag iordning Calle.
Vid fyra ungefär så var vi iväg och det kick kanon. Inga stopp utan han traskade glatt på. Visserligen tvekade han ett par gånger men ganska snart så ruskade han på huvudet och brydde sig knappt.
Så nu står han uppe på ridskolan, nyduschad och med hösilage att tugga på.

Jag ska ta en dusch och lägga mig för att dö ännu en gång.
Nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback