damm, döda djur och skratt

Det är så dagen har sett ut hitills.
Klockan halv sju masade jag mig upp, trött som få och väldigt opepp. Men man får se fram emot belöningen, right?
Klockan sju stod Mathilda utanför mig och Simon bak i hälarna. Vi kikade iväg och fick skriva papper direkt.
Någon som föresten tvättat fönster med tidningspapper?
Det var i alla fall det vi fick göra, jag och M medans S dammtorkade.
Så frukostrast vid halv nio-nio eller något sådant. (Kent åkte iväg till V-ås så vi tar rast när vi känner för det) Sedan 'städa' vilken skulle innefatta torka golv, sopa osv. Det gjorde vi faktiskt, om än inte så ordentligt men men. Sedan spenderades tiden med att prata skit i biljardrummet. Nu är det lunch till ett.
Sedan ska jag och M rensa ogräs och S skriva plåt. Hoppas det inte regnar.

Hörrni, nu är ni tysta med hur otroligt duktiga vi tre är på att jobba, okej?!
Vi vill ju inte att folk ska bli avundsjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback