it's just another day for you and me

Tummen långt ner för vädret idag. Så himla uselt!
Dock har jag träffat den rödhåriga tjejen idag. Glöd. Hoppas det gjorde ont när det brann i hennes huvud. Hon drog torra skämt.
Vi var ute i regnet. Inte trevligt!
Bror är här idag med. Han behagade sig hit igår också. Segar ner vårat internet så jag blir tokig. Laddar ner sjumiljarder filmer. Egentligen borde han skämmas. Elgubbarna har stängt av hans tv/internet för han inte betalat räkningen. Eller ah, dom som sköter hans räkningar har inte betalat så bror håller på att krypa ur skinnet. Rätt åt honom.
Ganska synd om mig dock. Tar år för min del att ta mig från en sida till en annan. Tummen ner.

Tråkigaste blogginlägget på länge.

Sniglar är husdjur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback