*ledsen gubbe*

Det finns verkligen ingen som vill undvara lite tid för mig och följa med som sällskap. '
Jag kommer helt enkelt att få gå i förra årets kläder detta år på avslutningen. Inte för att jag kankse bryr mig så himla mycket men det vore ju faktiskt lite kul att få inhandla något snyggt.
Men nej, alla skyller på att de inte har råd osv, men jag har inte sagt något om att de måste handla? Ibland finns det tillfällen då man kanske bara kan följa med?
Men jag antar att ingen har lust att tillbringa tid med mig egentligen.


Kommentarer
Ida säger:

Nja, jag försöker i alla fall. :p

2009-06-10 | 19:13:28
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/
Daniella säger:

Sluta nu, avslutningen är överskattad . Bara treorna som ska vara snygga. vi säger bara a hejdå , ses om någon månad!

2009-06-10 | 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback