Life's too short to make trouble out of small things

Jag vet att avslutningen i ettan inte alls är något att hetsa upp sig för, men det är en bra anledning till att få tigga pengar till kläder. (y
Så min dag har varit ganska okej. Som igår. Lite bättre idag trots mitt dystra inlägg igår. Haha.
Fick masa mig upp till halv nio, ta tåget och hinna vara med på svenskan. Läser boken "Jag är kvar hos er" och den är verkligen underbar! Anna, snart 16 år har reumatism hela sitt liv. Det blir bara värre och värre och boken skildrar hur både Anna, familj och vänner får kämpa sig igenom dessa år. Vad som kommer fram i boken får ni luska reda på själva eller rentav läsa den. Kan bara nämna att det är tur att jag läst i allmänheten, annars skulle jag gråta som ett barn.
Matteprov idag också. Gick hyffsat tror jag. Ska inte säga så mycket mer för det kommer att straffa sig, det känner jag på mig. Fredrik nämnde också något om en sommarskola till mig. Alla som ska läsa matte B får ett erbjudande om att gå tre timmar om dagen i två veckor tror jag det var, veckorna innan skolan börjar. Aldrig sa jag.
Örebro efter det. Hittade absolut ingenting. Sen så kom Johlin och hennes kille. (Jag säger ingenting om detta för det vill jag inte. Huu)
Tillslut så hamnade jag och far på Marieberg där kortet gick varmt. Nejdå. Två tröjor/linnen/tunika - kalla det vad ni vill. Smink, ett par skor, en klocka och lite annat smått.

     
(Har märkt att man inte kan kolla på bilderna i full storlek, jag ska fixa det så snart jag orkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback