sunny day

Ojojoj vad jag har varit olaglig idag. Det är helt otroligt.
Skola först på dagen. Gick la bra. Lagade godaste maten. Kyckling, dragongräddsås och potatis. Tummen upp för mig.
Mathilda och jag gick barfota hem i gräset. Så himla mysigt!  Hon var sugen på att bada men jag var väldigt tveksam över om det var så himla skönt som hon sade.
Dock så satt vi på Greger klockan fem och for bort till Julia och hämtade upp henne. Sen bar det ut till Kvarnsjön. Mathilda utan hjälm bakpå och Julia brevid på en röd cykel. Det var spännande.
Jag tvärvägrade att bada men gav upp tillslut när de tjötade som idioter. Så på mindre än fem minuter var vi alla blöta. Var faktiskt riktigt skönt efter en stund.
Efter en tur till ÖB för att köpa glass så for vi hem och nu är jag här. Om det är bra väder imorgon så gör vi om det.

 

Kommentarer
sannie säger:

ha en fin dag! :)

2009-06-02 | 10:41:11
Bloggadress: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback