superhero

Just nu är pappa min hjälte!
Han ringe nästan precis och frågade om han skulle köpa någon pryl som gör så att
det blir kallt i rummet. Jag har så sjukt svårt att sova nu när tempen stiger i mitt rum.
Har ju en fläkt i taket men den är så mesig. Snurrar bara runt all varm luft.
Och pappa har inte alls lika varmt i sitt rum. Så ikväll lär det blir skööönt i mitt rum. Tummen upp!

Var ute i Lunger idag också. Med Mathilda, hennes mamma och hundarna.
Jag och M tog oss ut på sjön med båten. Andra vändan kunde ha slutat illa. Haha.
Tänker inte gå in på det närmre mer än att jag kan säga ett ord. Stenar.
Var så sjukt skönt i vattnet med. Över 26 grader runt tolvtiden. Det var så himla underbart!
Så vi låg på bryggan och stekte i stort sett hela dagen.
Stannade till vid affären på vägen hem också. Jag och M köpte slingor. Blonda.
Nu ska jag bli ett ljushuvud. Nejmen det kommer bara att bli ljusre. M skulle göra ikväll och sedan
skulle hon hjälpa mig imorgon. Kanon.

Nu är tvätten avklarad. Bara resten av lägenheten kvar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback