what a feeling

Det är så varmt att jag håller på att smälta.
Hur många använder det uttrycket liksom? Jag är en av dem i alla fall.

Hur som så har solen legat på precis hela dagen. Runt arton grader klockan sju imorse. Helt insane!
Det har varit som precis alla andra dagar, lika tråkigt som vanligt.
Dock drog nog solen fram vårat leksinne. Vattenflaskor + tråkiga uppgifter = blöta barn.
Behöver jag förtälja mera?

Nu på kvällskvisten har jag och far lyckats fått upp min hylla plus de två tavelramar som stått i snart ett år. Tummen upp för oss, ellerhur?! Så nu ska jag bara se till att fylla den där hyllan så jag blir av med lite saker ifrån golvet.

Men nu ska det bli glass i soffan.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback