you're still sleepin'

Jag tog sovmorgon imorse. Fy skäms på mig!
Var en sväng förbi Tarja igår och kom hem vid elva. En halvtimma räckte för att jag skulle vara helt slut imorse. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Blir väl att lära sig att dricka kaffe nästa vecka?
Så jag sov till nio då jag tvingade mig upp för att äta frukost. Vi har ju frukostrast mellan nio och halv tio. Så jag kilade ut efter det och attans vad S och M mobbade mig. Sen började det att regna.
Så vi tog tidigare lunch. En kvart. Simon ringde nyss och sa att Kent sagt att vi får en timmas lunch idag i alla fall. Vi slutar två idag så vi trodde att vi bara fick en halvtimma.
Ska bli hur skönt som helst att få sluta tidigt. Blir nog en powernap på eftermiddagen. Och imorgon dödar jag Ida om hon väcker mig! Haha.

Vi hoppas på bra väder i helgen, right?
Måste ju försöka se till att frå min bränna jämn. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback