always where i need to be

Den som ville ligga kvar i sängen imorse räcker upp en hand.
Jag och Ellen skolkade definitivt inte ifrån historian idag. Nejnej, vi är duktiga flickor. Nejmen vi tänkte att eftersomvi ska ha prov på torsdag (tror vi i alla fall!) så kommer vi säkert inte ha lektion idag. Brukar nästan aldrig ha det gångerna innan prov. Känns som att vi aldrig har lektioner. Men jag ska inte klaga, nejnej. Bara lite surt när man går upp vid sex, hoppar på bussen, har tio minuters lektion och sedan får sitta och göra ingenting i ett par timmar.
Så första lektionen idag spenderades på gymmet. Himla skönt är det faktiskt. Synd att man är ganska otränad. *vissel*
Slipper det kommande hotellprovet fick vi reda på också. Tummen upp! Så tydligen blir det inga prov alls i hotell, bara någon redovisning. Hur skönt blir inte det på en skala?!

Men så blev det en sväng förbi fam. O och tjattrade lite där. Trevligttrevligt! Hem för att hinna sätta sig innan far kommer och vi åker till farfars lägenhet (som fortfarande egentligen är Annas) för att mata katten och så. Himla snäll och gosig han var idag då. Långtråkigt kanske? Den katten är ju annars ganska galen men idag så satt han i famnen hela tiden.

Nu ska jag hoppa in i duschen och inte komma ut på ett bra tag.
På tal om duschar.. Vi ska kolla hur det blir för farbror Willy när han slår ut garderoberna och sätter in en jacuzzi. Och blir det bra och sådär så kan jag ju bara säga att jag äntligen kommer få min vilja igenom. Moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback