del två .

Dagens idioti.
Skulle somsagt bege mig ut till stallet, och då drog jag på mig de mjukisbyxorna som legat under soffbordet i storarummet under en längre tid. Inga kommentarer!
Hör då hur det klirrar till i fickan och jag, nyfiken som jag är, kör ner handen i fickan och vet ni vad jag gick upp? (nej det vet ni ju självklart inte men jag ska berätta det för er!) Mina nycklar. De spårlöst försvunna nycklarna låg nu i min hand och log elakt emot mig. Jag vet att mina nycklar bildar pakter emot mig, jag vet det bara! Elaka, själviska iskalla nycklar!
Så nu får jag gå och skämmas resten av dagen. Tur att det bara är några timmar kvar på dagen. Jag är så dålig på att skämmas.

Ni kan få en bild på mig som ögongodis. Typ.
             

Kommentarer
elleeennn säger:

haha jag har smsat som fan till din mobil sen kom jag på att den är i skolan.. HAHAHA. typiskt. IALLFALL så åker vi med tjugo över nio tåget imorrn va?

2009-03-02 | 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback