easy come, easy go

Helkassa dagar. Jag behöver inte säga mer än så för det finns inget att säga i princip.
Bra har jag inte mått på hela veckan. Skulle inte förvåna mig om jag skulle bli sjuk. Har ju gått ett bra tag nu och trott att inom ett par dagar så kommer jag ligga däckad i sängen. Men det vill ju aldrig bryta ut. Hellre att man bli sjuk ett par dagar och sedan bli bra igen än att gå runt och känna sig allmänt dålig hela tiden. Men ikväll känner jag min sämre än på länge. Håller tummarna för att man blir sjuk imorgon då så man kan få säga att man håller på att bli frisk sen. Huuhu.
Annars så har det varit några prov. Hygien förra veckan, hoppas på det bästa. Kött idag. Det gick nog inte alls bra. Jag 'glömde' böckerna hela veckan och dagen innan så skulle jag ta hem allt (som vanligt), vad tror ni jag gör? Jomen visst, jag glömmer allt i skåpet ändå.
Men jag svarade på det mesta så vi får la hålla tummarna.
Och så fick vi tillbaka historiaproven igår. Tummen åt sidan. Mja. Fick 24 och 20 var g så jag är godkänd i alla fall. Men vår lärare är ju lite knas också. "G gränsen ligger ju på 20, men man är godkänd om man ligger därikring också. Så om ni har sjutton så är det klart att ni är godkända" Ska man gillat eller ska man gillat?
Sen har mobilen gått och fått ryck de senaste dagarna. Ingenting har fungerat som det ska. Sms kommer fram efter en dag eller mer, saker i kalandern försvinner och ptja. Så den är imlämnad nu. Så om ni inte fått svar på sms eller jag inte svarat när ni ringt så vet ni ju varför, såhär i efterhand.

USK möte ikväll också. Ganska trevligt. Träffade Madde igen efter jag vet inte hur länge. Kul att gamla kommer tillbaka. Hon hade ganska många tankar så tummen upp för det. Var väl ett ganska lamt möte om jag får säga det. Där ser man. Kastade in hästarna i Godby sedan också. Dom har också ryck.
Nu blir det sängen och så får vi se hur man mår imorgon. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback