fyllningseffekter och tabbar

Nu sitter man här igen. Det är som att ha samhällstjänst eller något i den stilen. Man är tvingad att sitta och plågas i någon timma två dagar i veckan. Hemskheter! Jag pratar nu såklart om datakunskap. Mina fingrar krampar snart och hjärnan har slutat reagera för länge sedan. Det är bilder som skall infogas, rutor som skall färgas och man ska bestäma hur många kolummer man vill ha i sin tabell. Visst, man får sitta och smygkika på internet men hur många sociala är inne vid denna tid egentligen?

Jag och Ann ska skjuta oss själva. Tack och lov för det.
Nu ska jag åter tillbaka till Word och se om jag kan slutföra mitt uppdrag innan jag stupar. Det är få som överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback