no headline

Jag blir ledsen när jag kollar på min frånvaro procent. Det är så förbaskat när man försover sig och får vänta ett bra tag på att nästa buss ska gå. Man missar ju en hel del bara på det. Jag borde helt enkelt inte gå i en annan stad. Ska nog byta till vasa.
Men idag är jag hemma som sagt, mår som man förtjänar tänkte jag säga. Men det blir ju fel, så säger man ju när man är bakfull, eller? Hur som, vaknade upp med huvudvärk (beskyller linserna för detta) och en krånglande mage. Så hela dagen har gått åt att ligga stilla med en vetekudde. Någon mer än jag som vill byta kön?
Det har ringt tre eller fyra gånger idag, alla gånger med olika nummer. Jag som är så himla skraj har inte ens vågat svara. Haha. Ett nummer var från någon försäljare (nix verkar inte fungera..) och ett annat var från Lyktan här i stan. Det trejde var från någon här på området. Men liksom, hur läskigt är det inte, när folk ringer mitt på en vardag runt lunch? Tror dom verkligen att man är hemma? Jag blir rädd. (Ja, jag kollar upp nummer)
Nu ska jag ta och gå en vända i skafferiet för att sedan återvända till soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback