oh yeah, thats me

Dåså. Jag sitter och bloggar klockan tio på en tisdagsförmiddag.
Någon som kanske har en minsta aning om varför? Nej, det är inte för att det är begravning idag eller så.
Just det, jag har försovit mig. Alla som är förvånade räcker upp en hand!
Vaknade av att jag fick ett sms av Ellen när klockan var på tok för mycket. Jag skulle ha fått en hjärtattack ifall jag skulle stressa för att hinna. Så då tänker jag ta halv nio bussen. Åter igen så vaknar jag av att sms ifrån E som undrar om jag är påväg. Hur mycket är klockan egentligen? Och att hinna med tjugo över nio tåget var ingen idé. Tio minuter ifrån säng till station är omöjligt.
Så nu sitter jag här och inväntar på bättre tider så jag kan göra mig iordning och hinna med tjugo över elva bussen. Kul jul!
Missade både historiaprovet och gympan. Tummen ner.
Sen såg jag att jag fått Ellens ledighet på fyra dagar nu på fredag. Soft. Undra vad jag ska hitta på då.

Ikväll blir det stallet en sväng. Klappa på hästarna och se så att folket inte rivit stallet nu när jag varit borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback