punkt .

Noll motivation till någonting.
Allt är dött på alla fronter.
Jag skulle lika gärna kunna ligga som apatisk i sängen och stirra upp i taket. Det är det jag gör, indirekt.

Dagens spännande händelser;
På tåget imorse träffade vi Cajsa som vi inte sett på år och dar.
Dataprov.
Runt tre timmars hål.
Engelska
Matte
Och bråttom som vi har varje torsdag så knallar vi på tågspåret till stationen. Innan vi (Jenny och Ellen, jag) hinner upp på spåret fick vi vänta tills ett tåg passerat. Sedan när vi gått en bra bit så hör vi hur bommarna går ner och vi fick panik. Hann precis av spåret innan ännu ett tåg kom. Han gubben gav oss the evil eye. Vårat tåg var sedan över en halvtimma försenat.
Sedan har jag varit hur trött som helst om dagarna. Kommit hem och stupat i soffan direkt. Kul.

Någon som vill sälja ett spännande liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback