ännu en uppdatering

Jag måste bara få delge er om vad som just hände!

I godan ro sitter jag och pillar i PS och tycker då och då att programmet går segt, liksom hakar upp sig för några sekunder. Visst, jag tänker inte mer på det.
Sedan när jag ska till och skriva så har det hänt någonting. Texten är pytteliten, man såg den inte ens, trots att jag ställde in storleken på högsta möjliga. Jag knappar då in max, taket på hur stort det går att skriva och texten blir.. lagom. Dock lite för liten ändock. Börjar bli lite frustrerad.
Hux flux så blir skärmen vit och jag sucker för jag vet att då har programmet hängt sig, oftast tar det någon sekund och så fungerar det igen. Men så dyker den mest obehagliga rutan upp "programmet har slutat fungera och kommer stängas ner". Jag var på vippen till att vara klar och så poff. Min lycka i ett nötskal.
Nu till det konstiga. Jag blev inte arg. Jag knögglade ihop pappret jag hade i handen och sedan var det bra. Inget skrik, inga frustrerande tårar och ingenting åkte in i väggen.
Jag är nog inte helt frisk.


Kommentarer
Ida säger:

Du hamnade helt enkelt bara i chocktillstånd.

2009-05-07 | 19:17:08
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback